Error: Object reference not set to an instance of an object. Fjällmüsli nominerat till Svenska Designpriset 2017 - Norrmejerier: Gör gott
Start / Fjällmüsli nominerat till Svenska Designpriset 2017
FjallMusli.jpg

Fjällmüsli nominerat till Svenska Designpriset 2017

Under sommaren Fjällmüsli erbjudits i provförpackning till konsumenter som köpt Fjällfil.
Fjällmüsli-förpackningen har väckt uppmärksamhet och har nominerats till Svenska Designpriset 2017 i identitet-förpackning! Vilket är något som vi självfallet tycker är jättekul.



Idag den 11 september startar omröstningen på: http://www.designpriset.se/rostning.php
Scrolla ner för att hitta Fjällmüsli-förpackningen och scrolla tillbaka till toppen för att registrera din röst.
 
Hälsningar Hanna Lennartsson i rollen som Brand Manager för Fjällfil.
Kampanjen har utarbetats i samarbete med reklambyrån BrandEcho.

FJÄLLMÜSLI Fjällfil och Fjällyoghurt är varumärken som förknippas med renhet och en stark premiumkänsla. Man erbjuder konsumenten enkel njutning och mentalt välbefinnande. Vi ville erbjuda svenska folket en unik möjlighet att få avnjuta sin Fjällfill/Fjällyoghurt med en specialkomponerad Fjällmüsli och skapa en komplett och kulinarisk Fjäll-upplevelse. Med designen, illustrationsmanéret och typografin lyfter vi fram hantverket, det genuina, småskaligheten, miljömedvetenheten, de äkta norrländska råvarorna samt varumärkets långa anor och geografiska förankring. Med den enkla men spännande kilformade förpackningen skapar vi associationer till fjälltoppar.